prikaz prve stranice dokumenta Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske

Kočić, Irena
University of Rijeka
Faculty of Maritime Studies
Department of Logistics and Management

Cite this document

Kočić, I. (2019). Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:715779

Kočić, Irena. "Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:715779

Kočić, Irena. "Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:715779

Kočić, I. (2019). 'Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies, accessed 24 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:715779

Kočić I. Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies; 2019 [cited 2025 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:715779

I. Kočić, "Ocjena postojećeg stanja i utjecaj brodogradnje na gospodarstvo Republike Hrvatske", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Maritime Studies, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:715779

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.