diplomski rad
Upravljanje kvalitetom pomorsko-prijevozne usluge na primjeru tvrtke HOLCIM Hrvatska d.o.o.

Tea Bertović (2015)
Sveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Zavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
Podaci o radu
NaslovUpravljanje kvalitetom pomorsko-prijevozne usluge na primjeru tvrtke HOLCIM Hrvatska d.o.o.
AutorTea Bertović
Voditelj/MentorInes Kolanović (mentor)
Sažetak rada
Kvaliteta označuje osobine, sposobnosti, vrijednosti usluge ili procesa. Upravljanje kvalitetom odnosi se na cijelu organizaciju i procese u tvrtci, s ciljem zadovoljstva kupaca. Norma ISO 9001:2008 donosi tvrtci veću konkurentnost i prepoznatljivost na tržištu, u središtu je kupac i njegovo zadovoljstvo. Pomorsko-prijevozna usluga se u ovom radu odnosi na pomorsku i cestovnu granu prometa. Ona nastaje kao rezultat premještanja putnika, tereta ili informacija. U prometu, a izrazito pomorskom i cestovnom nalazi se mnogo norma, zakona i propisa kojima se podiže razina kvalitete proizvoda i usluge. U pomorstvu se potpuno upravljanje kvalitetom temelji na tri principa. Tvrtke koje uspostave model potpunog upravljanja kvalitetom mogu biti nagrađene raznim nagradama za kvalitetu. U cestovnom prijevozu donijet je niz različitih normi, a neke od njih jesu: VIN, ISO 14000, HACCP, ADR, EURO 6 i mnoge druge. Ovaj rad prikazuje kvalitetu pomorsko-prijevozne usluge na primjeru tvrtke Holcim Hrvatska d.o.o.
Ključne riječiHolcim ISO 9001 kvaliteta pomorsko-prijevozna usluga potpuno upravljanje kvalitetom
Naslov na drugom jeziku (engleski)QUALITY MANAGEMENT IN MARITIME AND TRANSPORT SERVICES ON THE CASE OF COMPANY HOLCIM CROATIA D.O.O.
Povjerenstvo za obranuEdvard Tijan
Neven Grubišić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Tehnologija prometa i transport
Inteligentni transportni sustavi i logistika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaLogistika i menadžment u pomorstvu i prometu
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra inženjer/inženjerka logistike i menadžmenta u pomorstvu
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. logist.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-13
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Quality indicates the characteristics, skills and values of services and processes. Quality management refers to the whole organization and processes in the company, with the goal of customer satisfaction. ISO 9001:2008 provides the company greater competitiveness and recognition in the market, customer satisfaction is the priority. In this paper, maritime and transport services refers to the maritime and road traffic. It occurs as a result of moving passengers, cargo or information. In traffic, particularly maritime and road there is a lot of standards, laws and regulations that raise the level of quality products and services. In maritime, TQM is based on three principles. Companies that established model of TQM can be awarded with various prizes for quality . There are numerous different standards in road transport like VIN, ISO 14000, HACCP, ADR, EURO 6 and many others. This paper shows the quality of maritime transport services in the case of Holcim Croatia d.o.o.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Holcim ISO 9001 quality maritime and transport service TQM
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:636377
PohranioDolores Markotić