diplomski rad
Sustav upravljanja kvalitetom usluga u pomorskom prijevozu

Nina Rukavina (2015)
Sveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Zavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
Podaci o radu
NaslovSustav upravljanja kvalitetom usluga u pomorskom prijevozu
AutorNina Rukavina
Voditelj/MentorInes Kolanović (mentor)
Sažetak rada
Ovaj diplomski rad ima za cilj prikazati glavne dimenzije i čimbenike kvalitete usluge u pomorskom prijevozu, te na taj način omogućiti razvoj metodološkog okvira za razvitak i pružanje kvalitetne usluge. Sve veća globalizacija tržišta utjecala je na snažnu potražnju za pomorskim prijevozom, a time i svim njegovim uslugama. Zbog toga se stvara ovisnost između konkurentnosti kvalitete usluge i razvoja pomorskog brodarstava. Od presudne je važnosti racionalizacija upravljanja kvalitetom usluga koja se temelji na konkurentnosti kvalitete usluge i zadovoljstvu korisnika. U ovom radu će se prikazati istraživanja o važnosti i percepciji temeljnih dimenzija kvalitete usluge koje će poslužiti pri uspostavi kvalitetnog sustava upravljanja u pomorstvu. U kontekstu prikaza sustava upravljanja kvalitetom usluga dat će se osvrt na istraživanja koja su provedena prijašnjih godina na području kvalitete usluge. S obzirom da je kvaliteta usluge kategorija koja je postala nezaobilazna sastavnica života čovjeka, veliki će se naglasak upravo na nju staviti.
Ključne riječikvaliteta usluge pomorski prijevoz dimenzije kvalitete zadovoljstvo korisnika sustav upravljanja
Naslov na drugom jeziku (engleski)QUALITY MANAGEMENT SYSTEM OF MARITIME TRANSPORT SERVICE
Povjerenstvo za obranuEdvard Tijan
Borna Debelić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Tehnologija prometa i transport
Pomorski i riječni promet
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaLogistika i menadžment u pomorstvu i prometu
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra inženjer/inženjerka logistike i menadžmenta u pomorstvu
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. logist.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This graduate work aims to present the main dimensions and factors of quality services to maritime transport, and thus enable the development of a methodological framework to develop high-quality service. The increasing globalization of the market has been affected by a strong demand for maritime transport, and therefore all its services. Therefore, its appear addiction between competition service quality and development of maritime shipping companies. It is of critical importance rationalization of quality management services based on the competitiveness of the service quality and user satisfaction. This work will show the research about importance of perception of the fundamental dimensions of service quality that will be used to establish a quality management system in the maritime industry. In the context of display quality management service system will give an overview of the research carried out in previous years in the area of quality of service. Given that the quality of service category that has become an essential part of human life, will be a great emphasis is put on it.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)quality service maritime transport dimensions of quality user satisfaction management system
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:867030
PohranioDolores Markotić