diplomski rad
Suradnja u dobavnom lancu

Ivan Stojanović (2015)
Sveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Zavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
Podaci o radu
NaslovSuradnja u dobavnom lancu
AutorIvan Stojanović
Voditelj/MentorDragan Čišić (mentor)
Sažetak rada
Danas je kvaliteta postala primaran i strateški cilj gotovo svakog poslovnog subjekta. Postavljaju se sve veći zahtjevi za kvalitetom proizvoda i usluge kao i kvalitetom proizvodnih i poslovnih procesa te pouzdanošću cjelokupnog sustava kvalitete. Svjesni ĉinjenice da je za poboljšanje kvalitete proizvoda i usluge te stvaranje pozitivnog ugleda na tržištu, zaista dug put, potrebno je mnogo znanja i iskustva da bi se takav proces pokrenuo. Uĉinkovitost i uspješni poslovni rezultati svake poslovne organizacije uvelike ovise o naĉinu upravljanja poslovnim procesima, odnosno poslovnim odnosima, suradnjom, i svim poslovnim aktivnostima koje su nužne za ostvarenje poslovnih ciljeva. S obzirom da su suradnja i komunikacija osnovni zahtjevi za uspješno poslovanje, shvatljivo je zašto je informacijska tehnologija također važan segment u upravljanju dobavnog lanca.
Ključne riječisuradnja dobavni lanac upravljanje kvalitetom maloprodaja
Naslov na drugom jeziku (engleski)COLLABORATION IN SUPPLY CHAIN
Povjerenstvo za obranuAna Perić Hadžić
Edvard Tijan
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Tehnologija prometa i transport
Inteligentni transportni sustavi i logistika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaLogistika i menadžment u pomorstvu i prometu
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra inženjer/inženjerka logistike i menadžmenta u pomorstvu
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. logist.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-11
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Today, quality has become the primary strategic goal of almost every business entity . There has been placed increasing demands for quality products and services as well as the quality of production and business processes and the reliability of the overall system quality. Aware of the fact that improving the quality of products and services and also creating a positive reputation in the market, really long way, a lot of knowledge and experience to such a process started . Effectiveness and successful business results of each business organizations depend largely on how business process management, and business relations, cooperation, and all business activities that are necessary to achieve business objectives. Considering that the cooperation and communication are the basic requirements for a successful business, it is understandable that information technology is also an important part in the management of the supply chain.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)cooperation supply chain quality management retail trade
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:404479
PohranioDolores Markotić