Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Tržište kružnih putovanja
prodaja krstarenja i kruzing proizvodi

Damjan Linić (2015)
Sveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Zavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
Podaci o radu
NaslovTržište kružnih putovanja : prodaja krstarenja i kruzing proizvodi
AutorDamjan Linić
Voditelj/MentorAlen Jugović (mentor)
Sažetak rada
Tržište kružnih putovanja je međunarodna aktivnost s najbrže rastućim trendom koji uključuje putovanje, turizam i raznodu. Nautički turizam preteča je razvitku modernog kruzinga. Kruzing, kao tema ovog rada, je definiran kroz povijest, kao i njegov utjecaj na turističku destinaciju. Tržišta kružnih putovanja dijele se na najveća tržišta i kompanije koje se nalaze na tržištu kružnih putovanja. Značajni čimbenici razvitka tržišta kružnih putovanja su prodaja krstarenja, marketing, brendiranje i odnos prema putnicima na tržištu. Široka lepeza kruzing proizvoda čini krstarenje posebnim i zanimljivim širokom spektru ljudi s različitim interesima i zahtjevima.
Ključne riječitržište kružnih putovanja prodaja krstarenja kruzing proizvodi nautiĉki turizam kruzing kruzing destinacije
Naslov na drugom jeziku (engleski)THE CRUISE MARKET : CRUISE SALES AND CRUISING PRODUCTS
Povjerenstvo za obranuEdvard Tijan (predsjednik povjerenstva)
Ana Perić Hadžić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Pomorski fakultet u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za logistiku i menadžment u pomorstvu i prometu
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Tehnologija prometa i transport
Pomorski i riječni promet
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaLogistika i menadžment u pomorstvu i prometu
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra inženjer/inženjerka logistike i menadžmenta u pomorstvu
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. logist.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-10
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The cruise market is an international activity with the fastest growing trend that includes travel, tourism and leisure. Nautical tourism is a precursor to the development of modern cruise. Cruising, the thesis of this work, is defined historically, as well as the impact on the tourist destination. The cruise market is divided into the major markets segments and most successful companies that operate in cruise market. Significant factors of development of the cruise market are cruise sales, marketing, branding and relationship to the passengers on the market. Wide range of cruise products make cruising so special and interesting to the people with different points of interests and demands.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)cruise market cruise sales cruising products nautical tourism cruising cruising destination
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:187:901121
PohranioDolores Markotić